www.neptunpraha.cz | www.pioner.cz | www.tohatsu.cz    
zpět na titulní stránku
Pioner Steady Tohatsu Kontakt O firmě Fotogalerie Servis Bazar Reference info@tohatsu.cz   
úvod

TLDI - úvod TLDI 90/70 TLDI 50/40 TLDI 140 TLDI 115

čtyřtakty:

30/25 18/15/1.9 9.8/8 6/5/4 3.5/2.5

dvoutakty:

140/120/90/70/60/ 50/40d 40c/30/25 18/15/9.9/9.8/8 5/3.5/2.5

ceník ke stažení

katalog ke stažení
(v angličtině, 3.5MB)


technické informace ke stažení


Tohatsu TLDI


Na trhu panuje spousta nejasností. Přímé vstřikování, nebo čtyřtakt? Nízkotlaké přímé vstřikování, nebo vysokotlaké přímé vstřikování? Všechny nové technologie splňují požadavky EPA a CARB ke snižování výfukových plynů a zlepšování životního prostředí. Pro motory se středním výkonem je nízkotlaké přímé vstřikování jedinou volbou. Naše TLDI technologie je dokonalost sama. Proč? Nejzákladnějším důvodem je váha, až o 45kg menší než u čtyřdobých motorů stejného výkonu. Nižší váha znamená, lepší výkon.

Co je nejpodstatnější na TLDI technologii? Tak například obrovská úspora paliva - i v porovnání se čtyřdobými motory. To přináší mnohem větší rozsah koňských sil než kdykoliv před tím. A co teprve význam síly a výkonu - rychlejší, plynulé zrychlení v celém rozsahu plynu.

Další důležitou součástí je tlak. TLDI nízkotlaký systém pracuje při 80psi v porovnání s vysokotlakými systémy konkurentů, kteří musí snášet tlak až 700psi. Nízký tlak umožňuje snadné měření a kontrolu nad mícháním vzduchu a benzinu. To také značně odlehčuje tlaku v celém systému. Tímto se zároveň zvyšuje spolehlivost a odolnost celého systému závěsného motoru. Jelikož nízkotlaký TLDI systém vytváří jemný benzinový opar na větší ploše, dochází k nejlepšímu spalování ze všech dostupných technologií při značně nižších emisích. Jsme si tak jisti naší zvýšenou spolehlivostí.


Všechny TLDI motory jsou standardně dodávány s těmito vlastnostmi:


Výhody TLDI Tohatsu:

  • přímé vstřikování s pomocí vzduchu zajišťuje vynikající ekonomiku spotřeby paliva
  • velmi tichý provoz
  • vynikající poměr váha/výkon motoru
  • velikost a váha
  • velmi nízká exhalace plynů, EPA a CARB certifikát

    Vysoký výkon a snadná ovladatelnost:

  • systém indukčního zapalování pro spolehlivé startování
  • výjimečné zrychlení
  • elektronická olejová pumpa zajišťující přesnou regulaci oleje ve všech otáčkách(90/70)
  • olejová nádržka umístěná navrchu motoru ke snadnému a rychlému doplnění i z paluby
  • systém vícebodového olejového vstřikování k dokonalému mazání důležitých částí motoru
  • schopnost zdvihu a ponoru motoru* ( power Trim a Tilt)
  • skříňka s dálkovým ovládáním**

    Hlavní výhody pro uživatelskou spokojenost a spolehlivost:

  • through-the-prop výfuk pro tichou jízdu
  • termostatická kontrola chladícího systému k udržení stejné teploty motoru
  • vodní pumpa z nerezových materiálů zajišťuje vysokou odolnost
  • kvalitní lodní hliníková slitina poskytuje dokonalou ochranu proti korozi
  • zinkový nátěr odolávající korozi
  • uživatelem nastavitelné otáčky a trolling speeds
  • tachometr a měřidlo nastavení sklonu motoru**
  • hliníkový lodní šroub

    Varování a ochrana:

  • varování při nízkém stavu oleje, vizuální i zvukové
  • varování před přehřátím, vizuální i zvukové
  • indikátor stavu baterie, vizuální
  • startovací příslušenství k bezpečnému zapalování motoru
  • bezpečnostní lanko(základní bezpečnostní prvek na všech Tohatsu motorech)
  • omezovač vysokých otáček(přetočení)



    * vybrané modely ** modely s dálkovým ovládáním
  •  
    Ve všech testech, všech kategorií se dostává TLDI na nejvyšší pozici.



  • nižší spotřeba paliva. Při běhu na prázdno(o 34% lepší než konkurenční 90hp čtyřdobý motor) i v nejvyšších otáčkách
  • nižší hmotnost(náš 90hp je o 45kg lehčí než konkurenční čtyřtakt)
  • zrychlení (0-200 stop o skoro 2 vteřiny rychlejší než stejně výkonný čtyřtakt)
  • hlučnost(na základě nezávislých testů, v 1000 otáčkách,motor 50 TLDI zaznamenává pouze 64 decibel a při 5500 otáčkách pouze 88db)
  • hladký běh motoru při všech otáčkách
  • rychlý a snadný start v každém počasí(TLDI pracuje bez sytiče)